Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/www/sjb.dk/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/template/megamenu.php on line 228 Sct Jørgen Badmintonklub - Om klubben

Om klubben

Kære alle sammen
Idet det fortsat ikke er muligt at spille badminton den 6. juni og forsamlingsforbuddet ikke er hævet, vil det ikke være muligt at afholde generalforsamling og klubmesterskab den 6. juni. 

Der er dog en mulighed for, at der vil blive åbnet, så der kan blive dyrket indendørssport efter den 8. juni. Dvs. at vi muligvis kan nå at slutte sæsonen af med et par træningsdage under skærpede retningslinjer. Sæsonen slutter den 30. juni. 

I håbet om, at vi uanset hvad, kan mødes inden sæsonen slutter, har vi booket Valby hallen den 27. juni. Vi har booket alle tre haller, så det vil være muligt for os at holde afstand.Det kræver naturligvis, at Valby hallen åbner, som vi forventer, men hvis den gør, vil vi den 27. juni afholde klubmesterskab efter skærpede retningslinjer samt generalforsamling. 

Der indkaldelse derfor til generalforsamling i Sct. Jørgen badmintonklub den 27. juni. Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen på e-mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 19. juni 2020.

Hvis alt går, som vi håber, vil klubmesterskab begynder kl. 11:00 og generalforsamlingen forventeligt kl. 17:00. I forlængelse af generalforsamlingen vil der være lidt hygge, men forholdene omkring dette er endnu ikke fastlagt grundet de omstændigheder, som vi befinder os i. 
Tilmeldinger
Tilmelding til generalforsamlingen skal ske senest den 15. juni på nærværende e-mail eller tlf. 25 14 47 53. 
Tilmelding til klubmesterskab for juniorspillere skal ske senest den 15. juni på følgende e-mail: helene.boesen@gmail.com. Skriv gerne, om du både har lyst til at spille single og double.  

Tilmelding til klubmesterskab for seniorspillere, veteraner og motionister skal ske senest den 15. juni via følgende link:
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." data-hovercard-id="Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." data-name="Anja Olsen" aria-hidden="true">

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." name="Anja Olsen" data-hovercard-id="Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." class="gD">Anja Olsen

Vedhæftede filer24. maj 2020 23.54
   
 
til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." name="Anja" data-hovercard-id="Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den." class="g2">Anja
 
 
 
 
 
 
Kære alle sammen
Idet det fortsat ikke er muligt at spille badminton den 6. juni og forsamlingsforbuddet ikke er hævet, vil det ikke være muligt at afholde generalforsamling og klubmesterskab den 6. juni. 

Der er dog en mulighed for, at der vil blive åbnet, så der kan blive dyrket indendørssport efter den 8. juni. Dvs. at vi muligvis kan nå at slutte sæsonen af med et par træningsdage under skærpede retningslinjer. Sæsonen slutter den 30. juni. 

I håbet om, at vi uanset hvad, kan mødes inden sæsonen slutter, har vi booket Valby hallen den 27. juni. Vi har booket alle tre haller, så det vil være muligt for os at holde afstand.Det kræver naturligvis, at Valby hallen åbner, som vi forventer, men hvis den gør, vil vi den 27. juni afholde klubmesterskab efter skærpede retningslinjer samt generalforsamling. 

Der indkaldelse derfor til generalforsamling i Sct. Jørgen badmintonklub den 27. juni. Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen på e-mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 19. juni 2020.

Hvis alt går, som vi håber, vil klubmesterskab begynder kl. 11:00 og generalforsamlingen forventeligt kl. 17:00. I forlængelse af generalforsamlingen vil der være lidt hygge, men forholdene omkring dette er endnu ikke fastlagt grundet de omstændigheder, som vi befinder os i. 
Tilmeldinger
Tilmelding til generalforsamlingen skal ske senest den 15. juni på nærværende e-mail eller tlf. 25 14 47 53. 
Tilmelding til klubmesterskab for juniorspillere skal ske senest den 15. juni på følgende e-mail: helene.boesen@gmail.com. Skriv gerne, om du både har lyst til at spille single og double.  

Tilmelding til klubmesterskab for seniorspillere, veteraner og motionister skal ske senest den 15. juni via følgende link:
Tilmelding klubmesterskaberne 2020 27. juni 2020 Valby Hallen Du tilmelder dig ved at skrive dit navn under kategorien du ønsker at stille op i. Ved tilmelding i double med makker skrives eget navn + makkers navn. Ved tilmelding i double uden makker skrives eget navn + x. Er der allerede ...
 
Vi håber, at I alle har det godt, og at det vil lykkes os, at ses inden sæsonen slutter. 🙂

De bedste hilsner
Bestyrelsen i Sct. Jørgen badmintonklub

Dagsorden:

  • Valg af dirigent
  • Bestyrelsen aflægger beretning
  • Spillerudvalget aflægger beretning
  • Kassereren fremlægger det reviderede regnskab
  • Behandling af indkomne forslag
  • Valg af bestyrelse
  • Valg af spillerudvalg
  • Valg af revisorer
  • Valg af festudvalg
  • Eventuelt

 

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest den 15. juni 2020.

Forslag kan afleveres skriftligt til en fra bestyrelsen eller sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mvh.
Bestyrelsen
Kære alle sammen
Vi håber, at I alle har det godt. 

Som I jo nok er klar over, så er der tidligst træning efter den 13. april. Det betyder også holdafslutningsmiddagen den 4. april må aflyses.  

Generalforsamling
Generalforsamling ligger normalt primo maj, og skal i følge vedtægterne være afholdt inden udgangen af maj måned. Da det fortsat er uklart, om vi kommer til at starte op igen efter den 13. april, har bestyrelsen derfor besluttet at udskyde generalforsamlingen til den 6. juni, hvor vi håber, at det vil være muligt at afholde den. 

DIF har offentliggjort nogle anbefalinger om udskydelse af generalforsamlinger, som Badminton Danmark og DGI anbefaler vi følger. 
Det betyder, at bestyrelsen fra udgangen af maj måned, og frem til at generalforsamlingen er afholdt, vil agerer som forretningsministerium og holder driften kørende. Bestyrelsen kan ikke tage nye initiativer, som der ikke er budgetmæssig eller politisk dækning for.Bestyrelsen kan ikke agere efter forslag, der endnu ikke er vedtagne - heller ikke forslag om kontingentændringer. Den kan heller ikke indgå nye aftaler, der ligger udover den aktuelle drift.
Klubmesterskab
Da klubmesterskabet for seniorer/veteraner/motionister plejer at ligge samme dag som generalforsamlingen, er gl. hal også booket til afvikling af klubmesterskabet den 6. juni.  Vi vender naturligvis tilbage med flere informationer, når vi med sikkerhed ved, at vi kan afholde det hele den 6. juni. 

Maiken, Kim og Lars J husk at I er festudvalget for klubmesterskabsfesten. 🙂

I forhold til afholdelse af klubmesterskab for juniorspillerne vil vi vende tilbage med en dato, når vi endeligt ved, hvornår vi kan træne igen. 

Mvh
Bestyrelsen

Sct. Jørgen nyhedsbrev 2019 / 2020
Vi håber at I alle har haft en dejlig sommer og at I glæder jer til at komme i gang med at spille igen. På
mandag den 5. august åbner Valbyhallen nemlig igen, og den nye badmintonsæson starter.
Juniorspillerne begynder dog først ugen – den 12. august.
Spilletider
Bestyrelsen har drøftet, hvordan vi skal løse de udfordringer, der er med hensyn til at få en fornuftig
udnyttelse af de to spilletider 19-20 og 20-22 samt at tage hensyn til de ønsker, som nogle af klubbens
spillere har givet udtryk for. F.eks.:

  • Spillere der spiller kl. 19, ønsker mere udfordring.
  • Spillere der spiller kl. 19, ønsker mere varierende spil, hvilket de ikke får, da der er for få spillere.
  • Spillere der spiller kl. 20, ønsker mere singletræning, hvilket ikke har været muligt den sidste del af sæsonen, da spillere fra kl. 19 blev trukket op for at spille videre.
  • Holdspillere der spiller kl. 19, ønsker at kunne træne med dem, som spiller kl. 20.

Bestyrelsen har fokus på, at der kommer en bedre udnyttelse af spilletiden kl. 19 og at holdspillerne kan
træne sammen. Samtidig ønsker vi at bevare den klubånd og de sociale bånd, som der er i klubben.
Desværre er det ikke muligt at imødekomme alles behov.
Da en stor del af klubbens spillere spiller på hold, er det ikke muligt, at alle holdspillere spiller i samme
tidsrum. Da flere holdspillere spiller på flere hold, er det heller ikke muligt at lave en klar opdeling af holdene.
På hver spilletid er der spillere, som ikke spiller på hold. Dette er historisk betinget, og vi ønsker ikke at
begynde at flytte på spillere, som har spillet i klubben i mange år og som har dannet sociale bånd til øvrige
spillere. Det er del af den klubånd, som vi gerne vil bevare i klubben.
Den 30. og 31. august deltager klubben endnu engang ved Valby Kulturdage. Da vi sidste gang gjorde det, fik vi stor tilgang til klubben, hvilket vi håber vil ske igen.
(Hvis du ønsker at deltage, så tag fat i Anette eller Anja)

Det vil fortrinsvis være øvede spillere og juniorer, som vil være målet ved kulturdagene. Tilgang til spilletiden
kl. 20-22 er lukket med mindre, at det er en spiller, som kan spille sig direkte ind på senior 1. holdet. Evt.
ledige pladser på spilletiden kl. 20-22, vil blive givet til spillere, som i forvejen spiller i klubben.
Herudover vil bestyrelsen arbejde for at gøre spilletiden kl. 19 mere attraktiv – både for nye og nuværende
spillere. Det vil sige, at hvis nuværende spillere, der spiller kl. 20, ønsker at spille kl. 19, så er dette en
mulighed.

I en forsøgsperiode på 1-2 måneder vil det fra kl. 20-20.30 være muligt for holdspillerne, som spiller kl. 19, at
spille videre, hvis de ønsker dette. For at dette kan lade sig gøre, medfører det, at singlespillerne som spiller
fra kl. 20, ikke kan forvente, at der bliver spillet single i første runde. Det betyder desuden, at spillere der
alene spiller 2 runder i spilletiden fra kl. 20, skal forvente, at de først kommer til at spille fra kl. 20:30. I
spilletiden fra kl. 20-20:30 vil der være fokus på, at de holdspillere, som normalt spiller kl. 19, kan spille med
de holdspillere, som de spiller på samme hold som.
Synes du ikke, at du får spillet nok single, så vær opmærksom på spilletiden, som vi har mandag fra kl. 17-
19. Her vil en af banerne være forbeholdt single, hvis der er ønske om dette.
Ved sæsonstart er der altid en usikkerhed om, hvor mange spillere, som starter op igen. Derfor ved vi pt.
ikke, hvor mange ledige pladser der er i spilletiden fra kl. 20. Vi er ved at danne os dette overblik og
forventer, at have det fulde overblik, når fristen for betalingen af kontingent den 1. september er overskredet.

Træningstiderne for denne sæson er:
Mandag
Kl. 16:00 – 17:00: Juniorer Kl. 18:00 – 19:00: Juniorer
Kl. 17:00 – 19:00: Motionister/veteraner/holdspillere
(3 baner)
Onsdag
Kl. 19:00 – 20:00: Motionister/veteraner/holdspillere
Kl. 20:00 – 22.00: Holdspillere

Kontingent
Kontingentet for sæsonen 2019/2020 er:
Juniorspillere 550 kr.
Motionister/veteranspillere 900 kr.
Holdspillere 1.000 kr.
Passive medlemmer 100 kr.

Kontingentet skal enten betales via klubbens kontonr: 1551 – 2240407291 eller via klubbens MobilePay
nummer: 97674. Husk at skrive, hvad det er du betaler for.
Der har tidligere været mulighed for, at der kunne betales halvårligt, men fremover skal der som
udgangspunkt betales for hele sæsonen på en gang. Alternative betalingsvilkår kan aftales med Per -
klubbens kasserer.


OBS!! Frist for betaling af kontingent er den 1. september 2019. Vær opmærksom på, at hvis du ikke har
betalt kontingent den 1. september, at klubben da betragter den manglende betaling som en udmeldelse.
Skulle du af en eller anden grund ikke ønske at starte til træning igen, så lad os det dog endelig vide hurtigst
muligt, så vi kan tilbyde pladsen til en anden.

Juniortræning
Helene Boesen fortsætter som klubbens juniortræner. Så kom frisk og tag gerne dine venner med.

Cafe
Caféen åbner igen!
Der kommer en ny forpagter af cafeen i Valby Hallen. Det er folkene bag Øens Spisested i Prismen, der har
vundet udbuddet. Christian er navnet på ham, som til daglig kommer til at stå for cafeen.
På nuværende tidspunkt er de i gang med at rydde ud og sætte i stand. De forventer at have en kaffebar klar
fra medio august, og håber at resten af cafeen er klar i september.

Med venlig hilsen
Bestyrelsen Sct. Jørgen badmintonklub

Kære alle sammen
Så nærmer julen sig, og traditionen tro skal der igen i år afholdes juleafslutning. Juleafslutningen for juniorerne bliver den 16. december og juleafslutningen for seniorer/motioniser/holdspillere/passive medlemmer bliver den 18. december. 
Inden længe vil I modtage yderligere besked fra henholdsvis juniortrænere og juleafslutningsudvalget. Men skynd jer at sætte kryds i kalenderen. 

Træning i december og januar

Den 16. december er sidste træningsdag for juniorspillerne (juleafslutning).

Den 18. december er sidste træningsdag for seniorer/motioniser/holdspillere (juleafslutning).

Den 6. januar 2020 bliver først træningsdag i det nye år. 


Gulvreparationer
De er ved at reparerer gulvene i hallerne. På mandag går de i gang med gulvet i hal 2. 

Hal 2 er den største opgave og de forventer at denne tager minimum 14 dage. Umiddelbart kan vi godt spille, men vi skal være opmærksomme på, at der vil være beskidt og muligvis glat, så det kan være en god ide, hvis vi lige tager fat i kosten og fejer, hvis det er for voldsomt. Så alle spillere bør være påpasselige. 

Vind i hallen

Meldingen fra Københavns Ejendomme der står for ventilationen lyder:

Ordren er sat i gang hos Schneider. De er i dialog med teknikeren, der skal udføre opgaven, og forventningen er, at det bliver udført inden udgangen af 2019.

Ordren består i, at de vil lave en "tænd og sluk" knap på ventilationen, så vi kan slå den fra, når der spilles badminton, men så den kan være tændt, når der spilles eksempelvis håndbold, hvor bolden ikke er så modtagelig overfor vind. Det vil kunne gøres separat i hver enkelt hal.


Mvh

Anja

Kære alle sammen

Der indkaldelse herved til ordinær generalforsamling i Sct. Jørgen Badmintonklub den 11. maj 2019 kl. 16:30 i mødelokalet i Valbyhallen (ved siden af motionsrummet).

Dagsorden:

  • Valg af dirigent
  • Bestyrelsen aflægger beretning
  • Spillerudvalget aflægger beretning
  • Kassereren fremlægger det reviderede regnskab
  • Behandling af indkomne forslag
  • Valg af bestyrelse
  • Valg af spillerudvalg
  • Valg af revisorer
  • Valg af festudvalg
  • Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest den 4. maj 2019.

Forslag kan afleveres skriftligt til en fra bestyrelsen eller sendes til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mvh.
Bestyrelsen

Underkategorier

Gå til toppen