Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/www/sjb.dk/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/template/megamenu.php on line 228
Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Sct. Jørgen Badmintonklub
den 25. maj 2024 kl. 16:30 i Gl. Valbyhal
Dagsorden:
• Valg af dirigent
• Bestyrelsen aflægger beretning
• Spilleudvalget aflægger beretning
• Kassereren fremlægger det reviderede regnskab
• Behandling af indkomne forslag
• Valg af bestyrelse
• Valg af spilleudvalg
• Valg af revisorer
• Valg af festudvalg
• Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 11. maj 2024.
Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Sct. Jørgen Badmintonklub
den 13. maj 2023 kl. 16:30 i Gl. Valbyhal
Dagsorden:
• Valg af dirigent
• Bestyrelsen aflægger beretning
• Spilleudvalget aflægger beretning
• Kassereren fremlægger det reviderede regnskab
• Behandling af indkomne forslag
• Valg af bestyrelse
• Valg af spilleudvalg
• Valg af revisorer
• Valg af festudvalg
• Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 6. maj 2023..
Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Sct. Jørgen Badmintonklub
den 12. juni 2021 kl. 17:00 i Gl. Valbyhal
Dagsorden:
• Valg af dirigent
• Bestyrelsen aflægger beretning
• Spilleudvalget aflægger beretning
• Kassereren fremlægger det reviderede regnskab
• Behandling af indkomne forslag
• Valg af bestyrelse
• Valg af spilleudvalg
• Valg af revisorer
• Valg af festudvalg
• Eventuelt
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 4. juni 2021.
Kære alle sammen
Vi håber, at I alle har haft en dejlig sommer og at I glæder jer til at komme i gang med at spille badminton igen.
Spilletider
Den nye sæson begynder mandag den 10. august. Der er ingen ændringer til træningstiderne, men vær opmærksom på, at vi skal spille i hal 3. Vær desuden opmærksom på, at de tre baner, som vi har om mandagen i tiden fra 17-19 er bane 1-3 og ikke 3-5, som det normalt har været. Vi har følgende spilletider.
Ugedag |
Tidspunkt |
Spillere |
Placering |
Mandag |
Kl. 16:00 – 17:00 |
Juniorspillere |
Hal 3 |
Mandag |
Kl. 17:00 – 19:00 |
Motionister/Veteraner/Holdspillere |
Hal 3 – Bane 1-3 |
Onsdag |
Kl. 18:00 – 19:00 |
Juniorspillere |
Hal 3 |
Onsdag |
Kl. 19:00 – 20:00 |
Motionister/Veteraner |
Hal 3 |
Onsdag |
Kl. 20:00 – 22.00 |
Holdspillere (fortrinsvist) |
Hal 3 |
Kontingent
Skulle du af en eller anden grund ikke ønske at starte til træning igen, så lad os det endelig vide hurtigst muligt, men ellers skal kontingentet for den kommende sæson være indbetalt senest den 1. september 2020. Kontingentet for de forskellige spillere er angivet herunder:
Juniorer |
550 kr. |
Spillere med primær spilletid onsdag kl. 19:00 – 20:00 |
900 kr. |
Spillere med primær spilletid onsdag kl. 20:00 – 22:00 |
1.000 kr. |
Passive medlemmer |
100 kr. |
Kontingentet dækker sæsonen 2020/2021 og skal indbetales via klubbens kontonr: 1551 – 2240407291 eller via klubbens MobilePay nummer: 97674. Husk at skrive hvad/hvem du betaler for.
Hold i holdturnering
Klubben har tilmeldt nedenstående hold i denne sæson.
Når kampdatoerne (forventeligt inden for de næste 14 dage) er på plads, tager holdlederne fat i de spillere, som bliver de faste spillere på de enkelte hold. Bemærk, at Anders har overtaget rollen som holdleder for 1. holdet.
Juniortræning
Helene og Steen fortsætter som klubbens juniortræner med hjælpetrænernes hjælp. Så kom frisk og tag gerne dine venner med.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen Sct. Jørgen badmintonklub