Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/www/sjb.dk/plugins/system/jsntplframework/libraries/joomlashine/template/megamenu.php on line 228 Sct Jørgen Badmintonklub - Om klubben

Om klubben

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Sct. Jørgen Badmintonklub

den 13. maj 2023 kl. 16:30 i Gl. Valbyhal


Dagsorden:
• Valg af dirigent
• Bestyrelsen aflægger beretning
• Spilleudvalget aflægger beretning
• Kassereren fremlægger det reviderede regnskab
• Behandling af indkomne forslag
• Valg af bestyrelse
• Valg af spilleudvalg
• Valg af revisorer
• Valg af festudvalg
• Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 6. maj 2023..

 
Mvh.
Bestyrelsen

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Sct. Jørgen Badmintonklub

den 12. juni 2021 kl. 17:00 i Gl. Valbyhal


Dagsorden:
• Valg af dirigent
• Bestyrelsen aflægger beretning
• Spilleudvalget aflægger beretning
• Kassereren fremlægger det reviderede regnskab
• Behandling af indkomne forslag
• Valg af bestyrelse
• Valg af spilleudvalg
• Valg af revisorer
• Valg af festudvalg
• Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal sendes til bestyrelsen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest den 4. juni 2021.

 

For så vidt angår en hyggelig afslutning på dagen, vil dette også afhænge af de officielle udmeldinger om næste fase af genåbningen. 
 
 
Alle arrangementer vil blive afholdt under overholdelse af gældende Corona regler. 
 
Mvh.
Bestyrelsen

Kære alle sammen 

Vi håber, at I alle har haft en dejlig sommer og at I glæder jer til at komme i gang med at spille badminton igen.


Spilletider 

Den nye sæson begynder mandag den 10. august. Der er ingen ændringer til træningstiderne, men vær opmærksom på, at vi skal spille i hal 3. Vær desuden opmærksom på, at de tre baner, som vi har om mandagen i tiden fra 17-19 er bane 1-3 og ikke 3-5, som det normalt har været. Vi har følgende spilletider.
 

Ugedag 

Tidspunkt 

Spillere 

Placering 

Mandag 

Kl. 16:00 – 17:00 

Juniorspillere 

Hal 3 

Mandag 

Kl. 17:00 – 19:00 

Motionister/Veteraner/Holdspillere 

Hal 3 – Bane 1-3 

       

Onsdag 

Kl. 18:00 – 19:00 

Juniorspillere 

Hal 3 

Onsdag 

Kl. 19:00 – 20:00 

Motionister/Veteraner 

Hal 3 

Onsdag 

Kl. 20:00 – 22.00 

Holdspillere (fortrinsvist) 

Hal 3 

Kontingent 

Skulle du af en eller anden grund ikke ønske at starte til træning igen, så lad os det endelig vide hurtigst muligt, men ellers skal kontingentet for den kommende sæson være indbetalt senest den 1. september 2020. Kontingentet for de forskellige spillere er angivet herunder:  

Juniorer 

550 kr. 

Spillere med primær spilletid onsdag kl. 19:00 – 20:00 

900 kr. 

Spillere med primær spilletid onsdag kl. 20:00 – 22:00 

1.000 kr. 

Passive medlemmer  

100 kr. 


Kontingentet dækker sæsonen 2020/2021 og skal indbetales via klubbens kontonr: 1551 – 2240407291 eller via klubbens MobilePay nummer: 97674. Husk at skrive hvad/hvem du betaler for.
 

Hold i holdturnering 

Klubben har tilmeldt nedenstående hold i denne sæson.  

Når kampdatoerne (forventeligt inden for de næste 14 dage) er på plads, tager holdlederne fat i de spillere, som bliver de faste spillere på de enkelte hold. Bemærk, at Anders har overtaget rollen som holdleder for 1. holdet. 

  • Senior: 1. hold i serie 3 P1 – Anders er holdleder. 
  • Senior: 2. hold i serie 3 P2 – Valdemar er holdleder.  
  • 40+: 1. hold i serie 3 – Anja er holdleder. 
  • 40+: 2. hold i serie 5 – Anja er holdleder. 
  • 60+: 1. hold i serie 2 – Bjarne er holdleder. 


Juniortræning
 

Helene og Steen fortsætter som klubbens juniortræner med hjælpetrænernes hjælp. Så kom frisk og tag gerne dine venner med.
 

Med venlig hilsen   

Bestyrelsen Sct. Jørgen badmintonklub 

Kære alle
 
Klubmesterskab for seniorer
Udover generalforsamling vil der også blive afholdt klubmesterskab for klubbens seniorspillere den 12. juni. Starttidspunktet på klubmesterskab afhænger af tilmeldinger, men sæt dagen af, og find ud af, hvem du skal spille sammen med. I kan melde jer via følgende link: Tilmelding
Tilmeldingsfrist er den 5. juni. 
 
Normalt afsluttes dagen med en hyggelig middag og fest. Hvorvidt dette kommer til at ske i år, er endnu uafklaret. Vi afventer de officielle udmeldingerne om næste fase af genåbningen, før vi beslutter, hvorvidt dagen afsluttes med et hyggeligt arrangement.
 
Klubmesterskab for juniorer
Den 19. juni afholdes der klubmesterskab for juniorspillerne. Klubmesterskabet begynder kl. 11:00 og forventes at tage 2-3 timer. Tilmelding skal ske til Helene eller Steen senest den 16. juni. 
Kontaktoplysninger til Steen og Helene er: 
 
Steen: Mobil: 21790358, E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Helene: Mobil: 30251657, E-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
 
For så vidt angår en hyggelig afslutning på dagen, vil dette også afhænge af de officielle udmeldinger om næste fase af genåbningen. 
 
 
Alle arrangementer vil blive afholdt under overholdelse af gældende Corona regler. 
 
Mvh.
Bestyrelsen
Kære alle
 
Så kom der desværre endnu en restriktion, som betyder at al træning er aflyst - indtil videre til og med 3. januar 2021. 
Forsamlingsforbuddet gælder til og med 28. februar, hvilket betyder, at hvis der bliver åbnet for træning fra den 4. januar, at vi da fortsat skal spille i mindre grupper á 10 personer, men det forholder vi os til, når vi ved nærmere besked. I vil naturligvis høre fra os igen, når vi ved mere.
 
Imellem tiden håber vi, at I alle får en glædelig jul og kommer godt ind i det nye år på trods af de begrænsninger, som tiden byder på. 
 
Mvh.
Bestyrelsen

Underkategorier

Gå til toppen